x
Acest website utilizeaza cookies pentru o mai buna experienta de navigare. Prin continuarea navigarii pe site acceptati utilizarea lor. Mai multe informatii Sunt de acord

Despre noi

Suntem o echipă de profesionisti cu ani de experientă in dezvoltarea si implementarea de solutii IT pentru managementul documentelor, care isi dedica intregul efort si cunostintele pentru optimizarea fluxurilor de lucru ale clientilor nostri, cu scopul de a oferi solutii securizate si eficiente.

 

Valori: Viteza de adaptare este factorul ce ne diferentiază de ceilalti. Inovatia este valoarea ce ne conduce. Flexibilitatea este calea către satifactia clientilor. Optimismul este ceea ce ne motivează.

 

Parteneriate: EAD Digital Romania si EAD Group au stabilit câteva parteneriate, cu scopul de a-si dezvolta si eficientiza activitatea, parteneriate ce ne permit sporirea sinergiilor prin dezvoltarea de solutii tehnologice coerente si inovatoare.

 

Misiunea Grupului EAD: Să oferim clientilor nostri solutii pentru managementul documentelor si pentru transformare digitala, personalizate conform nevoilor lor, păstrând un nivel excelent al calitătii serviciilor

 

Viziunea Grupului EAD: Prin acceptarea schimbarilor permanente din societatea noastră, intelegem că eliminarea documentelor pe format hartie este solutia pentru imbunătătirea proceselor de lucru pentru companiile private sau publice, astfel EAD dezvoltă de peste 12 ani solutii digitale pentru clientii săi. Astazi, EAD ofera clientilor săi solutii customizate nevoilor lor, utilizând aplicatia RWS, un soft excelent pentru managementul documentelor, dezvoltat in cadrul grupului.

 

Politica de Grup EAD: Grupul EAD actionează pentru a arăta tuturor actionarilor implicati o crestere sustinută a activitatii sale

Clienti:
- Oferim servicii inovative si produse din aria serviciilor de management al documentelor, urmărind sa raspundem asteptărilor lor si să promovăm imbunătătirea continuă a serviciilor
- Personalizam serviciile, urmărind să răspundem nevoilor specifice ale fiecărui client
- Urmărim evoluția practicilor și tehnologiilor de gestionare a documentelor, precum și a proceselor de transformare digitală, căutând să anticipăm nevoile clienților și tendințele pieței

Angajati:
- Apreciem implicarea și angajamentul tuturor angajatilor de a respecta strategia, procedurile și obiectivele Grupului.
- Asigurăm un mediu de lucru plăcut, securitatea si sănătatea angajatilor, oferindu-le conditii de muncă, spatii si echipamente adecvate
- Actionam preventiv, respectând cerintele SSM si imbunătătim performantele noastre pentru a minimiza riscurile si pentru a păstra siguranta si sănătatea angajatilor nostri
- Incurajăm angajatii nostri in aplicarea bunelor practici, ce vizează imbunătătirea continuă a performantelor privind protectia mediului si prevenirea poluării

Investitori:
- Investim intr-un proiect comun ce urmareste să adauge valoare si să ofere câstiguri tuturor

Furnizori:
- Lucrăm in parteneriat si avem o perspectivă de crestere comuna
- Solicităm furnizorilor să implementeze cele mai bune practici, ce vizează imbunătătirea continuă a performantelor privind protectia mediului si prevenirea poluării
- Promovăm reducerea utilizării resurselor necesare activității noastre (electricitate, combustibili fosili, resurse de apă,…) și reciclarea acestora (hârtie, carton, plastic etc.). Asigurăm securitatea tuturor informațiilor, ținând cont întotdeauna de politicile stabilite în grup, asigurând confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea acestora.
- Am implementat Planul de Continuitate al Afacerii pentru a ne asigura că, în cazul unui incident, sunt luate măsuri imediate si impactul este minimizat

Autorităti:

- Obiectivele grupului sunt definite si monitorizate periodic conform ISO 9001: 2015, ISO 14001:2015, OSHAS 18001:2007 and ISO/IEC 27001:2013.
- Respectăm cerințele legale, normative și principiile subscrise, în sfera de aplicare a ISO 9001: 2015, ISO 14001:2015, OSHAS 18001:2007 and ISO/IEC 27001:2013.
- Promovăm reducerea utilizării resurselor necesare activității noastre (energie electrică, combustibili fosili, resurse de apă, ...) și reciclarea acestora (hârtie, carton, plastic etc.). Asigurăm securitatea tuturor informațiilor, ținând seama întotdeauna de politicile instituite în grup, garantând confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea acesteia.
- Am implementat Planul de continuitate al activității pentru a ne asigura că, în cazul unei reclamații, informațiile privind părțile interesate sunt protejate și impacturile minimizate.
- Ne agajăm sa dezvoltăm continuu bunele practice si eficienta Sistemului de management al Grupului EAD, pentru standardele: ISO 9001: 2015, ISO 14001:2015, OSHAS 18001:2007 and ISO/IEC 27001:2013

Servicii

Serviciile EAD Digital Romania sunt oferite prin specialisti IT acreditati, fluxuri de lucru certificate si tehnologii avansate de procesare, tintind spre cresterea eficientei la nivelul organizatiei si reducând cheltuielile operationale

BPO & Scan

Oferim servicii de externalizare ale Proceselor Operationale (BPO) pentru departametele de contabilitate si resurse umane: Automatizarea proceselor de extragere date din documentele financiare si automatizarea plătilor, ofera un control si vizibilitate mai bună asupra activitătii cât si o eficientă crescută in timpul inchiderilor de lună. Se pot urmări si adnota facturile si/sau comenzile de achizitie folosind optiunile din meniul aplicatiei. Aceasta solutie va elimina hartia si presiunea generată de cheltuiala cu resursele umane asociata acestei activităti fara valoare adaugată.

Arhiva digitală si fluxuri de lucru

Depozit digital pentru păstrarea si conservarea documentelor electronice in diferite formate. Platformă pentru managementul documentelor pentru acces si consultare. Fluxuri de lucru create conform procedurilor sau generate ad-hoc, cu posibilitatea integrării lor in sistemele clientului.

Dezvoltarea aplicatiilor

Suntem o companie IT specializata in oferirea de solutii integrate de document management, dezvoltarea de solutii personalizate, aplicatii privind fluxurile de lucru, interfete de lucru ce permit implementarea proiectelor si maximizarea veniturilor prin minimizarea costurilor.

Conversia Media

Asiguram rapid si constant migrarea materialelor de pe suportul magnetic, permitand conservarea lor in format digital, replicarea informatiilor si acces foarte rapid la ele. Optional clientii pot alege solutiile simple, convenabile si securizate de stocare in Cloud ale EAD Digital.

Implemetare si performantele aplicatiei RWS

Aplicatia RWS (Read, Write & Share) poate fi adaptata la dimensiunea si nevoile Clientului. Sunt necesare 2 etape de lucru: implementarea si performantele. In prima faza sunt identificate nevoile si blocajele in procesele si fluxurile clientului, fiind prezentate solutii, se creaza fluxuri noi si o platforma de lucru, cu trainingul necesar si mediile de testare. Faza a 2-a consta in punerea solutiei in practica avand suportul tehnic asigurat de o echipa dedicata.

Catalog de servicii

Serviciile ce se vor implementa vor fi evaluate de la caz la caz si adaptate necesitatilor, de catre echipa tehnica dedicata, utilizand RWS (Read, Write & Share, aplicatia de document management a EAD). Ceea ce ne diferentiaza este capacitatea de a intelege si vizualiza fluxurile in interiorul companiei, chiar daca vorbim de schimbari doar intr-unul din departamente.

Servicii Suplimentare

DIGITAL MAILROOM

Inchiderea biroului fizic presupune de fiecare data pastrarea unei persoane care sa aiba grija de acele activitati ce presupun interventia umana, cum ar fi primirea corespondentei si administrarea ei. Din moment ce toata echipa nu este la birou, pot fi situatii in care persoana ramasa nu va sti cum sa procedeze cu o parte din corespondenta. Serviciul propus are in vedere redirectionarea plicurilor la o noua adresa de corespondenta la sediul EAD, vom deschide plicurile si vom tria documentele conform fluxurilor definite in catalogul de servicii.

SCANAREA IN MASA

Acest serviciu nu mai este o necesitate, deja se intampla. Conversia hartiei in digital, nu numai ca reduce costul cu spatiile de depozitare ale arhivei, dar permite accesul facil la toate documentele importante ale companiei. In contextul provocarilor sociale in care traim, scanarea masiva ale principalelor documente ale companiei, nu numai ca va oferi acces la documentele generate zilnic dintre departamente, dar si la documentele istorice (ex: contractele) ce sunt critice pentru a sustine deciziile departamentelor in cazul ”lucrului de la distanta”. Accesul la aceste documente poate fi organizat pe departamente si nivele de confidentialitate.

CAPTURA DOCUMENTELOR IN AFARA BIROULUI

Cand mentionam “lucrul de la distanta” avem tendinta sa ne inchipuim o persoana ca sta in fata calculatorului acasa. De multe ori realitatea nu este asa. Personalul din vanzari sau logistica, isi petrece majoritatea timpului “pe drum”, lasand rezolvarea activitatilor de back-office pentru finalul saptamanii sau pentru cand ajung din nou la birou. Acest lucru poate cauza amanari si ineficienta altor departamente, cum sunt facturarile sau operatiunile. Serviciul de mai sus este oferit printr-o aplicatie ce perimite captura documentelor pe loc prin smartphone-ul utilizatorului si le incarca direct in fluxul de lucru selectat. Acest serviciu permite departamentelor sa lucreze in timp real, crescand mobilitatea echipei, dar oferind si un nivel crescut de securitate al informatiei.

SEMNATURA ELECTRONICA SI SEMNATURA DIGITALIZATA

Semnatura electronica

Permite semnarea documentelor, ce pot fi generate automat, cu o semnatura digitala, certificata, acceptata deja in mediul de afaceri sau de multe din Autoritatile Publice. Cu noile norme in vigoare din Romania privind distantarea sociala, Guvernul depune efort in directia digitalizarii institutiilor publice si limitarea contactului dintre acestea si cetateni. Semnatura electronica a documentelor este din ce in ce mai mult acceptata si tendinta este de crestere. Acest proces salveaza considerabil de mult timp in relatia cu autoritatile publice in excutarea obligatiilor legale. Aceste semnaturi sunt legale din punct de vedere juridic

Semnatura digitalizata

Permite integrarea in pagina a imaginii semnaturii emitentului acelui document. Astfel se pot expedia electronic asemenea documente fara a fi nevoie de imprimarea lor, semnarea si apoi scanarea lor pentru trimitere.

logo

 

27

Ani de activitate

5000

Utilizatori ai Solutiei Digitale EAD

50 TB

Documente electronice stocate

750

Milioane de pagini scanate



Our Team

Our team is made up of highly qualified, dynamic and dedicated professionals, ensuring the best solution for your project.

Liviu Zamfir

Director Executiv

Absolvent al facultatii de Comert din cadrul Academiei de Studii Economice, si-a inceput cariera intr-o corporatie din domeniul telecomunicatiilor. Ulterior a acceptat provocarea unui start-up in domeniul arhivarii fizice, investitie ce apartine unui importat grup din Israel ce intra pentru prima data pe piata romaneasca. 11 ani mai tarziu si din pozitia de Director Operatiuni, ajuta compania se ajunga in top 3 companii de profil ca si dimensiune si sa conduca detasat din punct de vedere al calitatii serviciilor. Face parte din echipa EAD Digital Romania inca de la infiintarea companiei.

Marco Santos

Director Tehnologia Informatiei si Administrator .

Membru al consiliului de administratie din 2018, dupa 12 ani petrecuti ca CIO al EAD Group. Absolvent al Facultatii de Inginerie Electrica si Informatica din cadrul Institutului Tehnic Superior (IST), Marco Santos este resposabil pentru Departamentul IT si Solutiile Digitale, coordonand deja cateva proiecte importante. Printre cele mai importante mentionam Read, Write & Share (RWS), o aplicatie pentru managementul electronic al documentelor ce combina fluxurile de lucru cu solutiile de procesare/accesare a documentelor digitale, cu peste 5000 de utilizatori in prezent. Din 2017, este de asemenea si Director General al Fin-Prisma, o companie a grupului EAD specializata in dezvoltarea si implementarea de solutii IT pentru managementul documentelor, si membru al echipei de internationalizare a Grupului EAD.

logo

Produsele noastre



Este o solutie de Document management si fluxuri de lucru, disponibila in modul Software ca si serviciu (SaaS), personalizabila in functie de nevoile fiecarei organizatii si potrivita pentru companii de orice dimensiuni.

Toate echipamentele hardware pentru functionarea solutiei, scalabilitatea si actualizarile software, sunt incluse in pachetul de servicii livrate ca si copiile de rezerva necesare sau planul pentru Disaster Recovery





SERVICIUL DE LUCRU DE LA DISTANTA

Din perspectiva managementului documentelor electronice, toate resursele hardware pentru buna functionare a aplicatiei, mentenanta ei, scalabilitatea si actualizarile, sunt incluse in pachetul de servicii livrabile ca si copiile de rezerva sau planul pentru Disaster Recovery

De ce

Ultimele dezvoltari in tehnologia IT si solutiile inovative transforma biroul fizic intr-o solutie depasita. Daca o organizatie reuseste sa asigure suficiente conditii pentru performanta si eficienta pentru lucrul de acasa, similar cu acele conditii de la birou, angajatii vor aprecia si cu siguranta, si rezultatul va fi unul mai bun.

In zilele noastre si cu un trafic haotic asa cum este in Bucuresti, un angajat petrece in medie, 1 ora intre locuinta si birou de 2 ori pe zi. Acest lucru se adauga lipsei spatiilor de parcare, stresul aglomeratiei de la orele de varf, afectand productivitatea angajatilor. Administrarea activitatilor curiculare si post-curiculare sunt o alta preocupare a angajatilor. Unul din motivele principale pentru care angajatii prefera sa lucreze de la acasa este ca acest model le oferta o mai multa flexiblitate in viata personala. Cand nu sunt obligati sa stea la birou intr-un anumit interval orar, pot rezolva aspecte ce sunt importante pentru ei din afara biroului in acelasi timp insa sa lucreze timpul agreeat cu angajatorul.

Munca la distanta obliga companiile sa gaseasca acele instrumete potrivite pentru a optimiza activitatea zilnica a angajatilor lor. Chiar si o singura zi in afara biroului poate permite angajatului sa isi vada munca dintr-o alta perspectiva.

Ultimele studii derivate din pandemia SARS-COVID 2 intaresc necesitatea renuntarii la acesta legatura cu biroul fizic, adaugand la bunastarea angajatului si siguranta lui. Acesta siguranta se traduce prin doua situatii: in primul caz individul; daca angajatul este infectat, va fi inactiv pentru o lunga perioada de timp si doi, organizatia, daca este un caz de infectare, intreg biroul trebuie inchis pentru dezinfectie si angajatii intra in carantina. Aceasta poate duce la relocarea angajatilor ce nu sunt pozitivi, dupa testarea lor si a echipamentelor in alta locatie. Ambele cazuri se traduc printr-o pierdere finaciara considerabila pentru organizatie.

Cum

Asa cum a fost mentionat, dezvoltarile in materie de tehnologie IT au fost uimitoare in ultimii ani, permitand ca provocari a caror rezolvare parea de neconceput acum cativa ani, sa fie acum normale, comune. Videoconferintele necesitau anterior echipamente costisitoare si conexiuni puternice la internet, iar acum acest gen de servicii sunt la distanta unui click prin applicatii de felul: ZOOM, Skype, Microsoft Teams, etc ce necesita o simpla conexiune pe laptop sau smartphone. Sedintele interne sau intalnirile cu clientii pot fi facute de oriunde, pastrand confortul discutiei fata-in-fata si al apropierii virtuale.

EAD Group este implicat in dezvoltare solutiilor de acest fel prin crearea și îmbunătățirea constantă a tehnologiilor pe platforma RWS, aplicatia noastra pentru document management, oferind clientilor imbunatatiri permanente, eficienta si flexibilitate pentru procesele interne, beneficii ce se rasfrang si asupra colaboratorilor lor.

Ultimele evenimente sociale ca urmare a pandemiei au ca efect direct nevoia tot mai crescuta de solutii care sa depaseasca restrictiile pandemiei si distantarea sociala, masuri impuse de guvernele tuturor stalelor sau de autoritatile sanitare. Ne vedem astfel pusi in situatia de a dezvolta solutii ce garanteaza desfasurarea activitatii profesionale in “conditii normale” din perspectiva managementului documentelor.

RWS

EAD Digital ofera clientilor sai posibilitatea de a lucra de la distanta, pe baza recurenta sau non-recurenta, fara a afecta fluxurile de lucru sau functionalitatea afacerii. Acest produs este in special destinat activitatilor de back-office si serviciilor suport ale unei organizatii si se focuseaza pe ducumente, fizice sau digitale, managementul fluxurilor de lucru, manipularea si arhivarea lor. Permite angajatilor si managementului organizatiei sa acceseze aceste document in timp real, imbunatatind procesele interne ale departamentelor cum ar fi Financiar, Achizitii, Vanzari, Serviciul Clienti, Resurse Umane si Operatiuni.

News

Serviciul E-adeverinţa e disponibil în România pentru dosarele de pensie.

Empresa de Arquivo de Documentação SA (EAD), companie portugheză din domeniul arhivării digitale, aduce pe piaţa din România serviciul E-adeverinţa, prin accesarea căruia companiile îşi pot digitaliza arhivele istorice în vederea emiterii a adeverinţelor de tip sporuri şi venituri pentru dosarele de pensie.

EAD lansează serviciul E-adeverință în România

Empresa de Arquivo de Documentação (EAD), una dintre cele mai mari companii portugheze din domeniul arhivării digitale, aduce pe piața din România serviciul E-adeverința, prin accesarea căruia companiile își pot digitaliza arhivele istorice în vederea emiterii rapide a adeverințelor de tip sporuri și venituri pentru dosarele de pensie.

Schimbare de proporții în sistemul de pensii: adeverința de care trebuie să știe toți românii

Ar fi cazul să trecem și noi de era dosarului cu șină. Astfel, serviciul E-adeverință este adus pe piața din România. Prin accesarea acestui serviciu, companiile îşi pot digitaliza arhivele istorice în vederea emiterii a adeverinţelor de tip sporuri şi venituri pentru dosarele de pensie.

FOCUS LA PRIMA ORĂ, TREND IT: TRANSFORMAREA DIGITALĂ - AVANTAJE ŞI BENEFICII

Una dintre cele mai mari companii portugheze din domeniul arhivării aduce pe piaţa din România propriile soluţii prin care transformă fluxul de lucru fizic al documentelor în unul digitalizat. Iar aici apar numeroase beneficii, de la eficientizarea activităţii celor angajaţi, costurile cu privire la închirierea spaţiilor, până la reducerea acestora.

EAD lansează serviciul E-adeverinta care asigură digitalizarea arhivelor istorice

Empresa de Arquivo de Documentação SA aduce pe piața din România serviciul E-adeverința, prin accesarea căruia companiile își pot digitaliza arhivele istorice în vederea emiterii rapide a adeverințelor de tip sporuri și venituri pentru dosarele de pensie.

EAD, companie care digitalizează arhivele: Dosarul de pensie, un calvar pentru aproape 150.000 de români și companiile la care au lucrat

Empresa de Arquivo de Documentação SA, una dintre cele mai mari companii portugheze din domeniul arhivării digitale, aduce pe piața din România serviciul E-adeverința, prin accesarea căruia companiile își pot digitaliza arhivele istorice în vederea emiterii rapide a adeverințelor de tip sporuri și venituri pentru dosarele de pensie.

Date de contact

Va rugam sa nu ezitati sa ne contactati daca aveti intrebari. Opinia dumneavoastra este importanta pentru noi.
Va vom raspunde cat de curand posibil

Cod de securitate     

Print trimiterea acestui formular sunteti de acord cu politica noastra de confidentialitate.

EAD Digital Romania, SRL